Saturday, June 11, 2011

Album Hary Nianti - Kada Pologoso


Haloooooo semua, lama saya xupdate blog saya ni...ntah lah, sama ada malas, no idea, xada masa atau sebagainya.... apapun saya harap kamurang semua sihat-sihat n happy2 lh kan... banyak perkara berlaku kepada saya sejak kebelakangan ni... Ada yang Paling Best, Kurang best, xbest, xbest langsung n bikinnnn panazzzzz... tapi orang kata, itulh asam garam kehidupan. Yang penting hidup mesti diteruskan....

Saja nak berkongsi dengan kamurang semua, mungkin ada yang tahu n ada yang belum, Album Hary Nianti-Kada Pologosoo kini berada di pasaran. Album yang benaung di bawah PUSAKAG Production ni memuatkan 11 buah lagu termasuk 1 lagu bonus yang menampilkan beberapa orang artis seperti Betcy Michael dan Jaymeral Henry(MyStarz LG) dan seorang artis iaitu Joseph George(Bonus Track). Komposer-komposer yang terlibat adalah seperti Douglas Henry, Ben S.Bukag, Anderson Nianti dan Jenifer Roland. Album yang berkonsep Pop Rnb dan Ballad ini juga memuatkan lagu-lagu dalam bahasa Kadazandusun, Melayu dan Inggeris. pendek kata... macam-macam adaaaa... hehehe... Album ni dalam bentuk DVD Karaoke+Audio CD yang berharga RM35 bagi harga pasaran tapi sekarang masih lagi harga promosi... jadi beli jangan tak beli... inda rugi bha... hahaha.. Support our Music Industry kio...

Setakat ini, Album Hary Nianti boleh didapati di Studio Pusakag Production & Cafe, Faith Trading (Beluran), atau terus berhubung dengan saya melalui FB Hary Nianti terutama mereka yang berada di Kuala Lumpur. Untuk keterangan lebih lanjut , sila layari Hary Nianti Official Page - Kada Pologoso .

Secara peribadi, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang banyak membantu saya dalam menjayakan Album Hary Nianti. Jasa kamurang semua sangat saya hargai dan hanya Tuhan saja yang mampu membalas segala jasa anda sekalian. Tenkiuuuuuuu sooooo much guys... l luv u allzzzzz...

Bah, jangan kasi lamaaaa... beli lah sementara stok masih ada... hahaha... Sokongan daripada anda semua amatlh dihargai... bersama-sama kita memajukan lagi Industry Muzik Tempatan.


Regards,
Hary Nianti




3 comments:

  1. sudah beli~~~ i like~~ balik2 dengar. =)

    ReplyDelete
  2. Thnx Che Kay.... ^__^ ko juga lh yang paling manang!!!!

    ReplyDelete
  3. good song hary...ive been to beluran last year..this is first time hear ur song.where i can buy ur dvd in pennsular ?...or u can send via post and i bank in u the payment.this is my phone no and my email;....0135859071....raimon0480@gmail.com

    ReplyDelete