Tuesday, July 26, 2011

Persiapan Pelancaran Album Hary Nianti



Haluuuu guys... Tinggal beberapa hari sahaja lagi Album Hary Nianti akan dilancarkan. Ramai kawan-kawan mengajukan soalan kepada saya tentang bagaimana persiapan Pelancaran Album yang bakal diadakan pada sabtu ni (30 Julai). emmmm... Macam-macam perkara yang bermain dalam fikiran saya sekarang ni, lagilah sekarang base di KL bukan di KK... kalau di KK memang saya boleh lakukan banyak benda bersama-sama comitee. Tapi apakan daya, jauhhhh merantau di negeri orang bei..

Setakat ini persiapan berjalan dengan lancar atas bantuan beberapa rakan-rakan baik saya di Sabah bersama dengan crew PUSAKAG Production. Saya sangat bersyukur mempunya sahabat seperti diorang yang begitu komited dalam membuat persiapan Pelancaran Album ini nanti. Guyssss kamu semua memang Paling Manang!!! ... Doakan agar perjalanan Pelancaran Album ini akan berjalan dengan lancar.
Kepada sesiapa yang tinggal berdekatan atau yang berkesempatan, sudi-sudikanlah menghadirkan diri ya.^__^ Sokongan daripada anda semua sangat saya hargai.

Jumpa di sanaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Regards,
Hary Nianti

3 comments:

  1. semoga semuanya berjalan lancar~ tahniah Hary~~

    ReplyDelete
  2. All the best kio :)

    ReplyDelete
  3. Che Kay - thnx so much.. :-)

    Jchell -tenkiu2... jmap nanti io.. ^__^

    ReplyDelete