Friday, September 14, 2012

This Guy has a Guitar in his Mouth

         Welcome back to me.. heheh.. setahun lamanya sya tidak update blog sya ni. Punyalah paling Manang!!!!! Tu lah berangan-angan mo menjadi blogger sekali "hangat-hangat taik ayam jak".. ahhaha.... Banyak perkara yang berlaku sejak kebelakangan ni sehingga menyebabkan saya tidak mempunyai masa untuk update blog sya. "Tabik Spring' lah kepada bloggers yang ada diluar sana sebab pandai manage time diorang. Lepas ni saya kena belajar daripada yang lain lah. 

         Apa yang sya mau cerita ni, tadi time breakfast sambil2 lah kunu check youtube. Biasanya kalau saya check youtube saya suka layan pasal bakat-bakat yang Paling Manang, vocal-vocal yang outstanding punya (supaya buli berangan-angan walaupun ndak kesampaian), cerita-cerita pelik dan sebagainya. Tiba-tiba saya jumpa ni satu video yang sangat AWESOME punya... ndak tau lah kalau kamu suda tengok ni video. But saya 1st time nampak Act mcm ni.. Kompom kamu pernah dengar orang main Lead Guitar kan terutama yang mimang minat main ni barang, Pa macam pulak kalau bunyi Lead guitar tu bukan dihasilkan daipada instrument itu. Ni kali keluar daripada mulut orang... Perghhhhhh... Kau ada....... bilang orang.... orang yang mempunyai bakat yang luar biasa ini ialah Michael Winslow, dia ni seorang pelakon dan pelawak dari US yang diberi gelaran "Man of 10,000 Sound Effects" kerana memiliki kelebihan untuk menghasilkan bunyi yang memang real sound effect menggunakan vocal dia.Banyak lagi di kena post di youtube tentang bakat dia ni. Bah, apa lagi layan kamu ni video di bawah......


Hary Nianti - saya pun buli buat bah,..... buat bunyi kucing, anjing dan bunyi mcm orang berengkur..ehhhh.. wkakakka... (kesiannn bogia ndak juga mo kalah).. wkakakakkakaka

No comments:

Post a Comment